خخخخخخخخخخ

❤ pretty girls ❤

خخخخخخخخخخ

 

یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود
گفتم این خیلی خزه، مگه اسکلم اینو بپوشم؟
فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه! :|

 

۱۰ دقیقه آخر امتحان …
زمان تغییر دادن جواب های صحیح به غلط ! :|

پسر تو ۵ سالگی: مامان جون دوست دارم :x
مامان: منم دوست دارم عزیزم
پسر تو ۱۶ سالگی: مامان جون دوست دارم :|
مامان: برو پی کارت پول ندارم!
پسر تو ۲۵ سالگی: مامان جون دوست دارم :D
مامان: حالا بگو کی هست! کجا میشینه! کجا دیدیش؟

 



نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت14:01---16 خرداد 1392
salaaaaaaaaaaaaaaaaam man linketon kardam shoma am age khastid mano belinkid
پاسخ:بله ممنون حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,ساعت 13:33 توسط |